HOGYAN CSINÁLJUK?
Rajongunk a márkákért, így idővel minden hozzájuk kapcsolódó kompetenciát igyekeztünk elsajátítani. Kutatunk, stratégiát alkotunk, kampányokat és kreatívokat tervezünk, hirdetünk és digitális felületeket fejlesztünk.
FUTÓSZALAG MUNKÁK HELYETT,
HOLISZTIKUS FOLYAMATOK
Nem dobozos reklámokat árulunk 20 dkg-os kiszerelésben. Erősségünk az eltérő szakmai szemléletmódok ütköztetése a munkafolyamat minden fázisában, így sosem veszítjük szem elől ügyfeleink céljait. Házon belül egyesítettük a kutató, stratéga, kreatív és digitális kompetenciákat, ami nemcsak egy közös fedelet jelent, hanem az üzleti probléma jobb megértését és megbízhatóbb tervezést is.

4C.KUTATÁS
Adatból temérdek van, megbízható információból kevés. Az új termékbevezetéstől, a kreatív elő- és utóteszteken át a reklámhatékonyság-mérésig nyújtunk kvantitatív és kvalitatív megoldásokat:
Social Media Survey: a jövő technikájának tartjuk, így folyamatosan fejlesztjük. Ez a módszer lehetővé teszi egy fogyasztói közösség pontosabb célzását és költéshatékony elérését, miközben országosan reprezentatív nagy mintát (>1000 fő) kaphatunk nemre, korra és lakóhelyre.
„Miért a csokis a kedvence? Mit érez a márkánk iránt?” - ezek olyan kérdések, melyekre elsősorban kvalitatív módszerekkel kaphatunk csak választ. Olyan módszereket alkalmazunk, mint a fókuszcsoport, a mélyinterjú vagy a netnográfia, melyek a célcsoport mélyebb megértésében segítenek és választ kínálnak a miértekre.
4C.STRATÉGIA
A kutatás alapján kijelölt célokhoz keressük a megfelelő eszközöket. A termékötlettől az utolsó insta storyig tudjuk támogatni ügyfeleinket, így a stratégiaalkotás három szintjét különböztetjük meg:
a kampánytervezés során kreatívokat tervezünk online és offline kommunikációs eszközökre
márkastratégiát egy új márka felépítése vagy egy meglévő újrapozicionálása során készítünk
a marketingstratégia egy átfogó marketingtervezés, amely során a kommunikáción túl olyan üzleti kérdésekkel is foglalkozunk, mint a termékfejlesztés, az árazás és az értékesítési csatornák.
4C.KREATÍV
A márka üzeneteit fordítjuk le a fogyasztók nyelvére kreatív koncepciókkal és vizuális ötletekkel.
arculattervezés: új vizuális arculat megtervezése vagy már meglévő adaptálása különböző eszközökre
szövegírás: a márka nyelvkészletének megalkotásán túl, kiadványok, PR cikkek és egyéb hosszabb szöveges anyagok elkészítése
tartalomgyártás: közösségi média oldalak teljes körű menedzsmentje
egyedi kampányötletek és gerilla megoldások: ha a cél a meghökkentés vagy a viralitás
4C.DIGITAL
Ahol összeér a technológia, a kreatív megközelítés és a fogyasztók ismerete, izgalmas digitális felületek születnek. Ezután már csak azt kell kitalálnunk, hogy tereljünk ide forgalmat.
webfejlesztés: webes megoldások létrehozása egyedi üzleti problémákra
UX/ UI tervezés: a funkcionális az új szép? - e kérdésre keressük a választ minden projektünkben, miközben a digitális felületek vizuális arculatát és a felhasználók útját tervezzük
PPC hirdetési rendszerek felépítése, működtetése és az eredmények monitorozása