A reklám szerintünk a fogyasztói önmegvalósítás lehetőségének megteremtéséről szól. Olyan márkák létrehozásáról, amelyeket a fogyasztók szeretnek, mert személyiségükhöz hozzátesznek valamit.
Meg akarjuk érteni fogyasztóinkat és ötletes, egyedi reklámokkal szeretnénk reagálni érzéseikre, gondolataikra. Minden megbeszélésre ezzel a szemléletmóddal ülünk le, ez vezérli billentyűzetünket és ezt szeretnénk minden stratégiánkban, hirdetésünkben, posztunkban is megvalósítani.
Olyan kommunikációs rendszert, koncepciót építünk, amely révén ügyfeleink hosszútávon egyediek és vonzóak lehetnek. Minden esetben ez munkánk első lépése, ami után kidolgozzuk kampányunk offline és online eszközeinek használatát.
#kommunikációs stratéga #kampánytervezés
Találékony ötletekkel és eszközökkel biztosítjuk a fogyasztók bevonódását elősegítő folyamatos kommunikációt a márkához legjobban illeszkedő tartalmakkal.
#Facebook #Instagram #design #blog #Influencermarketing #youtube #Snapchat
Az ügyfél és vevő kapcsolatok személyre szabása, ápolása és erősítése.
#adatbázis építés #hírlevél #adwords #Facebook #design
Analitikai rendszerünk segítségével folyamatosan nyomon követjük teljesítményünket és versenytársaink tevékenységét, hogy stratégiánk megvalósulását ellenőrizzük, és szükség esetén módosítsuk. Kvalitatív primer kutatásaink segítségével támogatjuk stratégiánk előkészítését és ellenőrzését egyaránt.
#primerkutatás #analitika #versenytárselemzés
Stratégiai szemléletmódunk, analitikai rendszerünk és kutatási kompetenciáink révén tanácsadással is segítjük partnereinket.
Leginnovatívabb kampányunk
Almamáterünknek, vagyis a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának készített beiskolázási kampányunk célja, hogy a továbbtanulás előtt álló középiskolások számára vonzóvá tegyük karunkat. A kampány fő eszköze a Snapchat, összekötve egyéb social csatornákkal (Facebook, Instagram). Kampányunk egyedi és innovatív jellegét a Snapchat felületének használata adta, amelyet még márkakommunikációra Magyarországon nagyon kevés cég használ, bár az egyik legnépszerűbb csatorna a fiatalok körében. #Tartalom marketing #Snapchat #Facebook #Instagram #design
Legfiatalosabb kampányunk
A Szegedi Ifjúsági Napok számára készített karácsonyi kampányunk a 2017-es fesztivál előkészítéseként készült. Egyik legátfogóbb kampányunk a kommunikációs eszközök számát illetően. #Facebook #Instagram #rádió #bannerhirdetés #influencermarketing #kvalitatívkutatás
Legnépszerűbb szolgáltatásunk
A Proko Travel az egyik legelső és kitüntetett ügyfelünk. Tevékenységünkkel az utasokkal való kapcsolatot és kötődést szeretnénk erősíteni, amely révén lojális és összetartóbb közösséget építhetünk. #Tartalom marketing #Facebook #blog #hírlevél #design #kampánytervezés
Legátfogóbb kampányunk
Legátfogóbb kampányunk, ahol országosan kell rengeteg kommunikációs aktivitást, eszközt összehangolnunk. Integrált kampány: #Facebook #Instagram #rádió #bannerhirdetés #influencermarketing #kvalitatívkutatás #design #outdoor #print
Legátfogóbb kampányunk
A Bonafarm csoport számára, a Pick Szeged Zrt. Herz márkájának 2016-oskampányához készítettünk fókusz csoportos kutatásokat Szegeden és Budapesten, amely során a márka fiatalokkal való kapcsolatát kutattuk. #primerkutatás