4C a reklámról

Avagy ki leszel, ha vásárolsz?

A reklám szerintünk a fogyasztói önmegvalósítás lehetőségének megteremtéséről szól. Olyan márkák létrehozásáról, amelyeket a fogyasztók szeretnek, mert személyiségükhöz hozzátesznek valamit.

Meg akarjuk érteni fogyasztóinkat és ötletes, egyedi reklámokkal szeretnénk reagálni érzéseikre, gondolataikra. Minden megbeszélésre ezzel a szemléletmóddal ülünk le, ez vezérli billentyűzetünket és ezt szeretnénk minden stratégiánkban, hirdetésünkben, posztunkban is megvalósítani.

Mit csinálunk?

Márkát építünk az alábbi téglákkal

Alapozás

Olyan marketing kommunikációs rendszert építünk, amely a hosszú távú növekedést támogatja. Eszközeinket és ötleteinket úgy alkotjuk meg, hogy hitelesen illeszkedjenek ügyfeleink értékeihez és szilárd alapot teremtsenek.

Kirakat

Nem a bolt vagyunk és nem is a kassza, hanem a virtuális kirakat. A közösségi médiában folytatott kommunikációs tevékenység ma már nem egy újabb csatornát jelent, hogy többet beszéljünk a fogyasztókkal, hanem egy elengedhetetlen eszközt, ahol, ha nem vagy jelen, lemaradsz.

Lojalitás

A növekedésed egyik forrása az új fogyasztók megszerzése, de legalább ilyen, hanem fontosabb a régiek megtartása. Az erős elkötelezettség kialakítása az egyik legfontosabb feladatunk, amely révén a hűségeseknek esély adunk, hogy a márka valódi nagyköveteivé váljanak.

Ötletek és kreatívok

Nem szeretjük az unalmas reklámokat, mert a fogyasztók sem szeretik őket. Két kreatív között óriási különbség lehet. Ötleteinkkel formáljuk ügyfeleink márkáinak jelentését, ezért minden aktivitásunknak egyedinek és vonzónak kell lenni, mert két azonos költségű hirdetés hatékonysága között tetemes különbség lehet.

Olyan kommunikációs rendszert, koncepciót építünk, amely révén ügyfeleink hosszútávon egyediek és vonzóak lehetnek. Minden esetben ez munkánk első lépése, ami után kidolgozzuk kampányunk offline és online eszközeinek használatát.

#kommunikációs stratéga #kampánytervezés

Találékony ötletekkel és eszközökkel biztosítjuk a fogyasztók bevonódását elősegítő folyamatos kommunikációt a márkához legjobban illeszkedő tartalmakkal.

#Facebook #Instagram #design #blog #Influencermarketing #youtube #Snapchat

Az ügyfél és vevő kapcsolatok személyre szabása, ápolása és erősítése.

#adatbázis építés #hírlevél #adwords #Facebook #design

Analitikai rendszerünk segítségével folyamatosan nyomon követjük teljesítményünket és versenytársaink tevékenységét, hogy stratégiánk megvalósulását ellenőrizzük, és szükség esetén módosítsuk. Kvalitatív primer kutatásaink segítségével támogatjuk stratégiánk előkészítését és ellenőrzését egyaránt.

#primerkutatás #analitika #versenytárselemzés

Stratégiai szemléletmódunk, analitikai rendszerünk és kutatási kompetenciáink révén tanácsadással is segítjük partnereinket.

Referenciák

SZTE GTK

Leginnovatívabb kampányunk

Almamáterünknek, vagyis a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának készített beiskolázási kampányunk célja, hogy a továbbtanulás előtt álló középiskolások számára vonzóvá tegyük karunkat. A kampány fő eszköze a Snapchat, összekötve egyéb social csatornákkal (Facebook, Instagram). Kampányunk egyedi és innovatív jellegét a Snapchat felületének használata adta, amelyet még márkakommunikációra Magyarországon nagyon kevés cég használ, bár az egyik legnépszerűbb csatorna a fiatalok körében.
#Tartalom marketing #Snapchat #Facebook #Instagram #design

Szegedi Ifjúsági Napok

Legfiatalosabb kampányunk

A Szegedi Ifjúsági Napok számára készített karácsonyi kampányunk a 2017-es fesztivál előkészítéseként készült. Egyik legátfogóbb kampányunk a kommunikációs eszközök számát illetően.
#Facebook #Instagram #rádió #bannerhirdetés #influencermarketing #kvalitatívkutatás

Proko Travel

Legnépszerűbb szolgáltatásunk

A Proko Travel az egyik legelső és kitüntetett ügyfelünk. Tevékenységünkkel az utasokkal való kapcsolatot és kötődést szeretnénk erősíteni, amely révén lojális és összetartóbb közösséget építhetünk.
#Tartalom marketing #Facebook #blog #hírlevél #design #kampánytervezés

Vascular Plazma

Legátfogóbb kampányunk

Legátfogóbb kampányunk, ahol országosan kell rengeteg kommunikációs aktivitást, eszközt összehangolnunk. Integrált kampány: #Facebook #Instagram #rádió #bannerhirdetés #influencermarketing #kvalitatívkutatás #design #outdoor #print

Primer kutatásaink

Legátfogóbb kampányunk

A Bonafarm csoport számára, a Pick Szeged Zrt. Herz márkájának 2016-oskampányához készítettünk fókusz csoportos kutatásokat Szegeden és Budapesten, amely során a márka fiatalokkal való kapcsolatát kutattuk.
#primerkutatás