fbpx

Jelentkezz hozzánk irodai ügyintéző pozícióba!

május 11

A pozíciót betöltő személy részmunkaidőben (heti ~10 óra), a Four Creation általános működéséhez kapcsolódó adminisztratív és ügyintézési feladatokat lát el.  A pozíció más elfoglaltság (pl.: nappali tagozatos képzés) mellett is betölthető.

Feladatok

  • HR adminisztrációhoz kapcsolódó ügyintézés (bérpapírok, jelenléti ívek)
  • Számlák érkeztetése, rendszerbe rögzítése
  • Számlák kiállítása
  • Banki utalás-előkészítés
  • Irodai beszállítókkal kapcsolattartás, irodaszerek rendelése, irodai beszerzések koordinálása
  • Csapatépítők szervezésében való részvétel
  • Eseményekhez kapcsolódó szervezési feladatok
  • Egyéb, esetlegesen felmerülő adatrögzítés
  • Egyéb adminisztráció és ügyintézés

Elvárások

  • Heti legalább 10 órás ráérés
  • Legalább érettségi
  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete
  • Szervezőkészség (események szervezése)
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Microsoft Word, Excel, Powerpoint felhasználói szintű ismerete

Előny

  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok, vagy már meglévő felsőfokú végzettség
  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • Munkaügy vagy HR területén szerzett tapasztalat
  • Számlázásban vagy más pénzügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Változatos feladatok
  • Fiatalos, támogató környezet, inspiráló közeg
  • Rugalmas munkaidőbeosztás
  • Fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye

Szeged belváros

Ha felkeltettük érdeklődésed, küldd el önéletrajzodat vagy LinkedIn profilod a hello@fourcreation.hu email címre legkésőbb 2022.05.22-ig!