A pozíciót betöltő személy munkaidejének jelentős részét (értékesítés támogatását szolgáló) adatok gyűjtése és rendszerezése teszi ki, ezáltal olyan személyt keresünk, akit magasfokú monotonitástűrés és pontos, precíz munkavégzés jellemez. A munkakör betöltője emellett a hétköznapi működés feltételeinek támogatását is ellátja, árajánlatokat kér, irodai eszközök rendelését koordinálja és adminisztrációs feladatokat lát el.
Feladatok
- értékesítést támogató adatok gyűjtése, rögzítése, rendszerezése és naprakészen tartása
- általános adminisztrációs feladatok ellátása
- indirekt beszerzési feladatok: beszállítók felkutatása, egyeztetés velük, árajánlatok bekérése
- megrendelések rögzítése, nyomonkövetése
Elvárások
- legalább középfokú végzettség
- önálló, precíz munkavégzés
- Microsoft Word, Excel felhasználói szintű ismerete
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Előny
- felsőfokú végzettség
- hasonló területen szerzett munkatapasztalat
- Microsoft PowerPoint és Google Spreadsheet
- angol vagy német nyelv legalább társalgási szintű ismerete
Amit kínálunk
- fiatalos, támogató környezet, inspiráló közeg
- rugalmas munkaidőbeosztás
- fejlődési lehetőség
- hosszútávú, stabil munkalehetőség
Munkavégzés helye: Szeged, belváros
Ha felkeltettük érdeklődésed, küldd el önéletrajzodat vagy LinkedIn profilod a fizetési igényed megjelölése mellett a hello@fourcreation.hu email címre 2020.07.31-ig!
Előző