fbpx

FOUR CREATION KÖRKÉP – 2020. Q1

április 19

Januárban megfogadtam, hogy 2020-ban nem fogok többet a suszter cipőjére hivatkozni és rendszeresen bemutatjuk, hogy min dolgozunk. Aztán pislogtam kettőt és április van. Most viszont annál büszkébben mutatom be, hogy milyen projektek forogtak a kezeink alatt az elmúlt hónapokban.

Munkáltatói márka kutatás

Még 2019-et írtunk, amikor elkészíttük Csongrád megye első munkáltatói márka kutatását, amelyben megvizsgáltuk, hogy a helyi fiatalok mit keresnek egy munkahelyben és mit gondolnak a helyi munkáltatókról. A felmérés eredményeiről cikket írt a hvg, a 24.hu, a Szegeder, a Szegedma, a Qubit és a szeged.hu. A kutatás után indítottuk az első munkáltatói márkaépítés projektünket, aminek az első publikálható elemei a nyáron fognak megjelenni.

Paloznaki Jazzpiknik

Már karácsony előtt megünnepeltük a Paloznaki Jazzpiknikkel megkezdett közös munkánkat, aminek 2020 elején volt az első publikus produktuma. Az együttműködést az arculat megújításával kezdtük, amiben a logót Panka (Bodó Anna, tervezőgrafikus) kézzel készített rajzai egészítik ki. A kampány a korlátozások feloldása után a következő szakaszba lép, ahol a digitális és ATL eszközök bevetésén is mi fogunk dolgozni.

Szegedi Tudományegyetem

Február 15. – az év elején, több mint 100 ezer érettségizővel együtt, csak a felvételi jelentkezés határideje lebeg a szemünk előtt. Az idei év a tartalomgyártásról szólt - elkészültek az egyetem első podcast epizódjai, Liszi (Liszkai Dávid) látványos timelapseket készített, de még élő közvetítést is csináltunk a TIK-ből, ahol az egyetemisták a felvételiző középiskolásokat látták el tanácsokkal.

Szegedi Szakképzési Centrum

Ősszel született meg a döntés, hogy a Szegedi Szakképzési Centrum a 4C-re számít közösségi média csatornái kezelésében és a beiskolázási kampányuk lebonyolításában. Azóta elindult a Centrum Facebook és Instagram oldala, valamint Dóri, Máté és Tamás (Bárkányi Dóra, account manager; Pusztai Máté, szövegíró; Kis Tamás, designer) fáradhatatlan munkájának köszönhetően elkészítettük az évente megjelenő beiskolázási kiadványukat, ami idén 84 oldalas lett és a SzakmaHorizont nevet kapta.

Amellett, hogy jól tudjuk hasznosítani az oktatásban szerzett tapsztalatainkat, újabbakkal gyarapodunk, hiszen ezúttal egy fiatalabb, 13-18 éves korosztállyal is kommunikálunk. Hello TikTok, jövünk!

A2

A Dáni utca gyöngyszeme nagyjából a 4C-vel egyidős, ahová a csapattal azóta is szívesen járunk. Így érthető, hogy nagyon örültünk a közös munkának, Tarkó Bálint pedig fantasztikus képekkel és videókkal valósította meg az elképzeléseinket.

Bánya BBQ & Blues

Szőregen kerül először megrendezésre az ország első BBQ és blues fesztiválja, amihez Geri (Szántó Gergely, művészeti vezető) készített arculatot. A 4C és barátai csapat már kifejezte indulási szándékát a BBQ versenyen, nevezzetek be Ti is, ha kihívást kerestek! (A rendezvényt várhatóan elhalasztják az eredeti, május 16-os dátumról, de a szervezők ígérete szerint, ha a korlátozások engedik, még idén megszervezik.)

Koronavírus reakciók

A koronavírus megjelenése idején az elsők között rendeltük el az otthoni munkavégzést, a megváltozott helyzet pedig sok ügyfélünknél átalakított vagy új kampányokat igényelt.

Az SZTE-nél az első magyar nyelvű Coursera kurzusról készülő videónk forgatókönyvét utólag írtuk át, hogy a középpontba a felszabadult idő hasznos eltöltése kerüljön.

 

A digitális munkarendre való átállás bizonytalan helyzetbe hozta a hallgatókat, akik számára a Szegedi Tudományegyetem egy olyan csatornát szeretett volna létrehozni, ahonnan azonnal információkat kaphatnak. Erre közösen egy chatbot felépítése mellett döntöttünk, ami néhány nappal a veszélyhelyzet bejelentését követően már elérhető volt.

Otthoni tanulásról szóló bejegyzéseket készítettünk a legnagyobb szegedi IT cégeket tömörítő creativ_it, valamint a Szegedi Szakképzési Centrum oldalaira.

 

A Rozmár a vendéglátó szektor jól ismert márkája, aki már több mint 30 éve látja el élelmiszerrel Magyarország legjobb éttermeinek és hoteleinek konyháit. Márciusban megnyitották a webáruházukat magánszemélyek előtt is, amit hirdetésekkel, hírlevél kampánnyal és egy chatbottal támogattunk.

Mi jön ezután?

Egy új normába fogunk visszatérni a vírus után, de nem tudjuk, hogy ez pontosan hogy fog kinézni. Persze, többet fogunk webshopból rendelni és elterjedtebb lesz a home-office, de ezek a kézenfekvő megoldások csak a felszínt kapargatják, ráadásul ezt a jövőképet hétről hétre alakítják az aktuális események. Az viszont már most biztos, hogy a leállított kampányok nem indíthatóak újra egy gombnyomással, és erre az új piacra minél előbb el kell kezdeni készülni. Komoly átrendeződést várunk, ahol az elsők és a jól alkalmazkodók nagyot fognak nyerni.

Amennyiben szeretnéd, hogy a vírus utáni időszakon közösen gondolkozzunk, keressen minket bizalommal!

Eddig minden évet úgy zártunk le, hogy ez volt a 4C legerősebb időszaka és már most látjuk, hogy ezt 2020 után is el fogjuk tudni mondani. Hamarosan lezárjuk az első employer branding projektünket, több új kampány munkálatai már folyamatban vannak, idén is tervezünk egy saját kutatást, valamint informatikai fejlesztésekkel bővült a szolgáltatásunk, így a kampányainkat weboldalakkal, appokkal és chatbotokkal tudjuk támogatni.

Ha még nem ismered a korábbi munkásságunkat, akkor kattints ide!

Én pedig június 30-as határidővel felírtam magamnak a Four Creation körkép Q2 megírását.

Olajos Márk
ügyvezető
Four Creation